2 dagar efter operation


Hallå alla trogna läsare.. HEHE.
Idag är det 2 dagar sen jag äntligen fick operera bort mina halsmandlar. Jag vet inte om det är jag som har hög smärt-tröskel när det kommer till halsen eller om det bara är morfinet som talar. Utan alla tabletter/stolpiller och morfin skulle jag nog inte vara så kaxig. Men detta har gått över förväntan. Självklart gör det ju ont, kan inte äta och sådär. Men ingenting jag inte kan hantera. Det värsta är ju då som sagt att jag inte kan äta. Är konstant hungrig och kan inte sluta tänka på en saftig hemmagjord hamburgare/pannbiff med guacamole till. Och scrambled eggs.. Och då har det bara gått 2 dagar hahah. Saftas i hela munnen bara av tanken. Ja, ni hör ju vilka ilandsproblem man har som tjockis. Mat är det enda jag kan tänka på.. Kanske bra för att kickstarta en diet, who knows?

Det här var alltså min första operation någonsin vilket även innebär att det var första gången jag sövdes ned. Och fyfan va kul det var att bli nedsövd. Vilken underbar jävla känsla. MY GOD! Något som alla borde få uppleva. Även uppvaket var lite som att sväva bort på moln. Hög som ett höghus av morfin och smärtstillande och livet var bara härligt. Och kände inte heller någon smärta då eftersom att man låg med dropp fullproppad av morfin. Förstår inte folk som sagt att det är obehagligt att sövas ned - funfunfun!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback