LÖNING

Äntligen så har man lite pengar på kontot igen. Thank god! Det kom inte en dag för sent. Det här var nog första gången någonsin som jag helt ärligt kan säga att pengarna var slut innan den 27:e. (Och inte den 25:e som alla andra) Jag är ju vanligtvis väldigt ekonomisk och tycker personligen att det är viktigt att planera hur och i vilken takt man spenderar pengar. Jag tror att alla är väldigt beroende, eller rättare sagt STYRDA av pengar, vilket jag är väl medveten om att jag själv är och just därför vill jag aldrig stå där och vara tvungen att vända på varenda öre i slutet av månaden och ännu mindre behöva ta utav mina sparpengar. Mina sparpengar är heliga och får absolut inte användas till struntsaker pga att jag inte planerat min ekonomi tillräckligt bra. That's a big NO-NO. Så vet egentligen inte vad pengarna gått åt till just denna månad. Kan ju iofs vara det faktum att jag bränt närmare 35.000 under november-december som pengarna krisade just nu eftersom att det gått åt en aning mer pengar än vanligt. Ganska mycket mer pengar.. Så löningen kom inte en dag för sent om vi säger så.

För övrigt så har Mange blivit sjuk nu när jag äntligen är på bättringsvägen. Så jävla typiskt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback