Inspirerad!

Måste dela med mig av den glädje och inspiration jag känner för mitt arbete. Jag är så otroligt glad över att jag jobbar med människor, med barn, med små liv. Jag känner verkligen att det jobbet jag gör, slitet jag gör varje dag, det har betydelse, väldigt stor betydelse. Jag känner mig viktig, jag känner mig inspirerad. 
 
Efter att ha stått och trampat i en väldigt tråkig, instängd och nedstämd arbetssituation under en längre period, kommer vi nu äntligen igång på en ny kula. En kula som faktiskt kommer vara kapabel till att rulla, och förhoppningsvis hitta nya vägar när den stöter på hinder. Tänk att få känna lycka, varje dag i det man jobbar med. Jag är verkligen lyckligt lottad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback