Dark Skies

Precis intagit soffläge med mitt hjärta som är så jäkla ynklig just nu. Vad är det egentligen med män och att vara sjuka? Jag låg hemma i skyhög feber hela förra veckan och klagade i stort sätt inget alls förutom till mamma haha. Mange varken tog hand mig, pysslade om mig eller höll mig sällskap under hela förra veckan, han höll sig i stort sätt undan så mycket som möjligt. Eller nej, vänta - han gav mig faktiskt en kopp choklad när jag bad honom en gång. Wow.. Han var tom borta både fredag och lördag (lämnade mig själv) för att inte bli sjuk. Och inte nog med att han är en sådan dålig omhändertagare av mig när jag är sjuk så förväntade han sig även att jag skulle städa, tvätta och laga mat, som om det inte vore jobbigt alls att vara helt utslagen i feber. Men nu när det är ombytta roller, så förväntar han verkligen sig att jag ska fixa allt för honom. Vilket jag gärna skulle göra om det även var likadant när jag var sjuk, vilket det inte är. Så framförde precis för honom hur jävla tråkigt det kändes för mig med någon som tar avstånd och inte ens anstränger sig lite för sin andra halva när personen i fråga behöver det som mest. Tror han blev lite snopen. Absolut inte så att jag blev arg eller beter mig som ett svin (inte mer än vanligt iaf) men kåta honom smaka lite på sin egen medicin, hehe. Vadå, hämdlysten, vad är det?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback