American Horror Story


Sitter här hemma i min ensamhet, precis tryckt i mig tonvis med chips och choklad. Sitter även och tycker synd om mig själv. Ligger hemma med jordens förkylning och feberfrossor, så liten och så fruktansvärt ynklig. Och som grädde på moset.. slutade precis både tankafetast OCH piratebay att samarbeta med mig. Det enda som gjorde denna helg outhärdlig var att jag kunnat avnjuta American Horror Story vilket jag nu längre inte kan. Så humöret är inte på topp just nu. 

American Horror Story är btw en av de bästa serier jag sett. Vet inte hur jag ska försklara det, men den är lite twisted och rent ut sagt lite fucke'd up. Udda handlingar med lite vrickade karaktärer, LOVE IT. Så den är verkligen något för alla som inte gillar tråkigt och lagom, 
Och på tal om tråkigt och lagom så tycks det vara det enda som existerar på alla våra 78 tv-kanaler här hemma. Borde inte vara lagligt att få producera så dålig underhållning. Mer AHS till folket!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback