All eloge till kick-ass

Efter det faktum att tankafetast och piratebay slutade samarbeta med mig igår så gick jag och la mig bitter, utan hopp om att det skulle kunna lösa sig på andra sätt eftersom att jag är så långt ifrån en datanörd man kan bli och bara den lilla detaljen att jag faktiskt tycker om att ladda ned gör inte saken bättre när folk tjatar om att man kan kolla på internet. Men idag tog jag mig i kragen och VÅGADE, jag vågade ladda ned från kick-ass. Brukar alltså inte normalt ge mig på sånt som jag inte har någon som helst kunskap om, då alla tankarna går åt att tänka på "tänk om min lilla älskling (datan) får virus nu". Men det fick den inte och äntligen kan jag fortsätta att kolla på AHS. Thank you Kick-Ass!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback