Turkiet Bokat!

Då var äntligen datumet satt! Torsdag den 12:e juni bär det av till Turkiet. Exakt vart vi skulle har jag ingen aning om men jag är glad ändå. Känns faktiskt ganska sjukt- det är nämligen svärmor som bjuder på denna resa. Och det är inte enbart mig hon bjuder, utan hela Mages släkt (på hennes sida då) vilket är hela 29 personer sammanlagt. Flyg och all inclusive hotell i en hel vecka. Vi pratar alltså inte om några småslantar med pengar. Herregud, jag har sagt det förut och säger det igen, kvinnan är galen! Men är otroligt tacksam och framför allt glad, hur många har chansen att åka utomlands med hela sin släkt samtidigt, jag menar, alla ska få ledigt från jobb, det är barn inblandade, alla har inte råd och ja, you name it! Därför är det ju sjukt roligt att kunna bjuda sina nära och kära på sånt här när man har det så pass ekonomiskt bra ställt. Jag hade förmodligen gjort detsamma och måste erkänna att jag är lite avundsjuk då jag önskar att min släkt kunde göra detsamma. Är väldigt glad för Manges skull också, han är så himla lycklig över det här och bara en sån grej som att han aldrig varit utomlands med sin mamma - känns otroligt för honom. Nu har jag mycket att se fram emot. Har även ett litet uppdrag som sker under april som jag inte kan avslöja här på bloggen. Inte just nu i alla fall. Så med lite mdvind kan det här nog vända, 2014 kanske blir mitt år trots allt.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback