PH-final snart

Känner mig faktiskt lite smått larvig som följt PH, eller Paradise Hotel som det närmre bestämt heter. Men det är ett program jag ALLTID, eller så länge jag kan minnas iaf tycker varit så sjukt underhållande. Sitter där och hatar och stör mig på de flesta, samtidigt som det finns dem man bara älskar, skrattar åt eller ännu värre - har en liten crush i. Ja, ni hör ju hur larvig man blir. Ska väl vara glad att det är den enda reality-showen jag faktiskt tycker om. Aldrig varit ett fan av Big Brother, Jersey Shore eller gud vet vad alla programmen heter. Det är bara outbildade människor som tittar på, hehe.. Men nog om det.

Mitt halsonda börjar avta allt mer och mer vilket är fantastiskt. Kunde tom. äta middagen jag lagat som var jättegod. Taccogratäng med philadelphiaost, m to the ums! Sen då när vi ändå är inne på positiva saker så vill jag stolt meddela om att det bara är 11 dagar kvar av min sockeravvänjning. Är sjukt nöjd över min insats hittills. Råkade dock äta lite ketchup igår utav bara farten, men det skiter jag faktiskt i. Tror inte att det lilla kan ha haft så pass stor inverkan att det skulle förstöra de dagar jag redan klarat av att vara sockerfri, eller att det påverkar mitt sockersug framöver på så sätt att jag skulle behöva börja om. Det märker jag om inte annat, hur som helst är jag nöjd med det jag presterat hittills. Och när penicillinkuren är klar ska jag ÄNTLIGEN få börja träna igen efter 2 månader. Längtar tills jag får sätta på mig nikeskorna och dra ut och löpa igen, testa min pulsklocka, gå på sköna powerwalks och stå på crosstrainern tills svetten droppar ned ifrån kläderna. Förstår att jag inte kommer kunna löpa 1 mil det första jag gör när jag börjar igen men det är målet. Gratis terapi om ni frågar mig.

(Random egobilder ifrån helgen.)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback